مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد:

تلفن امداد جنگل و مرتع باشماره 120 در استان یزد راه اندازی می شود


یزدفردا :عسکری خبرنگاریزدفردا :مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد در جلسه شورای اداری این اداره کل در بافق با اعلام این خبر گفت : این شماره تماس به منظور در یافت اخبار وگزارشات مردمی در خصوص تخریب و تصرف غیر مجاز اراضی ونیز وقوع آتش سوزی و خسارات به عرصه های منابع طبیعی راه اندازی می شود.
" محمد رضا عالم " افزود : در حال حاضر کد امداد جنگل و مرتع به شماره 09696 در تمام استان به صورت رایگان و شبانه روزی فعال بوده ونقش موثری در حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی استان داشته است .
وی همچنین گفت : با هماهنگی به عمل آمده با دفتر فنی استانداری یزد ، برداشت از معادن شن وماسه در استان به صورت مدیریت واحد در هر شهرستان صورت خواهد گرفت .
" عالم " اضافه کرد: بر این اساس هر گونه برداشت شن وماسه از مناطق مشخص شده در هر شهرستان ممنوع بوده و غیر مجاز تلقی می شود .
رئیس اداره منابع طبیعی بافق هم در این نشست از اجرای 250 هکتار عملیات بیابان زدایی در منطقه" گود گوار" در سالجاری خبر داد وگفت : این حجم عملیات با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال اجرا شده و نسبت به سال قبل بیش از دو برابر افزایش دارد .
" علیرضا امینی " خاطر نشان کرد : در سال گذشته در همین منطقه نزدیک به 100 هکتار عملیات نهال کاری انجام شده است .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا